جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ |۲۶ محرم ۱۴۴۶ | Aug 2, 2024
امام جمعه موقت خارگ

حوزه/ امام جمعه موقت خارگ با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه به دست اسراییل گفت: خونخواهی میهمان عزیزمان را وظیفهٔ خود می‌دانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر. حجت الاسلام قاسمی امام جمعهٔ موقت جزیره خارگ در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه به دست اسراییل گفت: خونخواهی میهمان عزیزمان را وظیفهٔ خود می‌دانیم.

وی افزود: افراد ساده لوح، تحلیل ساده لوحی می کنند و اصرار دارند که این حادثه، ترور ناجوان مردانه میهمان کشور عزیزمان، مجاهد شهید اسماعیل هنیه شانهٔ ضعیف شدن نظام و تنزّل قدرت دستگاههای امنیّتی کشور است.

امام جمعه موقت خارگ گفت: این بازی کردن در زمین دشمن است. در آمریکا هم ترور رئیس جمهور سابق اتفاق افتاد، ولی این تحلیل صورت نگرفت.

حجت الاسلام قاسمی بیان کرد: مقام معظّم رهبری امام خامنه ای در این باره فرمودند: خونخواهی میهمان عزیزمان را وظیفهٔ خود می‌دانیم و رژیم صهیونیستی زمینهٔ مجازات سخت را برای خود فراهم ساخت.

وی در پایان با اشاره به گرمای هوا و مصرف برق گفت: در ایّام گرم سال بحث اسراف را کنار بگذاریم و صرفه جویی در آب و برق را سرلوحهٔ زندگیمان قرار بدهیم و با صرفه جویی یک خدا قوّت به عزیزان و زحمت کشان در شرکتهای آب و برق بگوییم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha